1. Leon zawodowiec - 8+/10
2. Nikita - 7/10
3. Piąty element - 6/10
4. Wielki błękit - 6/10
5. Joanna d'Arc - 4/10
1.Leon Zawodowiec 9/10
2.Piąty element 8/10
3.Wielki błękit 7/10
4.Angel-A 5+/10
5.Artur i coś tam... 5/10
1. Leon Zawodowiec 10/10
2. Joanna d'arc 10/10
3. Piąty element 10/10
4. Angel-A 9/10
5. Wielki błękit 8/10
1. Wielki błękit - 8/10
2. Leon zawodowiec - 8/10
3. Atlantis - 7/10
4. Angel-A - 7/10
5. Piąty element - 6/10
6. Nikita - 5/10
1.Leon zawodowiec 9/10
2.Piąty element 8/10
3.Nikita 7/10
4.Joanna d'Arc 6/10
5.Artur i Minimki 5/10
,a reszty nie widziałem......
1. Wielki błękit 10/10
2. Leon 10/10
3. Atlantis 9/10
4. Nikita 9/10
5. Subway 9/10
6. Piąty element 6/10
7. Angel-A 3/10
po obejrzeniu jego podwodnych filmów zacząłem nurkować (podobno wiele takich przypadków było), więc się nie dziwcie sentymentom.
1.Léon- 8/10
2.Fifth Element - 7/10
3.Joanna d'Arc - 7/10
4.Nikita - 6/10
5.Angel-A - 4/10
6.Arthur et les Minimoys - 3/10
7.Arthur et la vengeance de Maltazard - 2/10
1. Nikita 8/10
2. Wielki błękit 8/10
3. Leon Zawodowiec 7/10
4. Piąty element 7/10
5. Joanna d'Arc 4/10
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Leon zawodowiec 8,38 50
2 Wielki błękit 7,24 21
3 Metro 7,50 4
4 Nikita 6,95 19
5 Angel-A 6,75 12
6 Ostatnia walka 6,75 4
7 Piąty element 6,15 41
8 Joanna d'Arc 5,68 25
9 Artur i Minimki 4,71 7
10 Niezwykłe przygody Adeli Blanc-Sec 4,20 5
Dokumentalne:
Atlantis 8,67 3
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Leon zawodowiec (1994) 8,41 74
2 Wielki błękit (1988) 7,42 43
3 Nikita (1990) 7,10 29
4 Metro (1985) 7,50 6
5 Ostatnia walka (1983) 7,00 9
6 Piąty element (1997) 6,15 62
7 Angel-A (2005) 6,05 19
8 Joanna d'Arc (1999) 5,50 34
9 Artur i Minimki (2006) 5,00 12
10 Niezwykłe przygody Adeli Blanc-Sec (2010) 4,00 6
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Leon zawodowiec (1994) 8,18 96
2 Wielki błękit (1988) 7,17 66
3 Nikita (1990) 6,95 42
4 Metro (1985) 6,63 19
5 Piąty element (1997) 6,26 82
6 Ostatnia walka (1983) 6,12 25
7 Angel-A (2005) 5,88 26
8 Artur i Minimki 3. Dwa światy (2010) 5,29 7
9 Niezwykłe przygody Adeli Blanc-Sec (2010) 5,14 7
10 Artur i zemsta Maltazara (2009) 4,71 7
11 Joanna d'Arc (1999) 5,26 42
12 Artur i Minimki (2006) 5,10 21
13 Porachunki (2013) 4,83 18
14 Lucy (2014) 4,28 43
Aktualizacja z 2018
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1. Leon zawodowiec (1994) 8,08 141
2. Wielki błękit (1988) 7,07 96
3. Nikita (1990) 6,77 69
4. Metro (1985) 6,70 27
5. Piąty element (1997) 6,31 121
6. Ostatnia walka (1983) 6,18 33
7. Angel-A (2005) 6,05 37
8. Lady (2011) 5,83 12
9. Artur i Minimki (2006) 5,41 34
10. Niezwykłe przygody Adeli Blanc-Sec (2010) 4,80 10
11. Joanna d'Arc (1999) 5,28 61
12. Artur i Minimki 3. Dwa światy (2010) 4,73 11
13. Valerian i Miasto Tysiąca Planet (2017) 5,00 37
14. Porachunki (2013) 4,86 36
15. Artur i zemsta Maltazara (2009) 4,40 15
16. Lucy (2014) 4,28 82
1. Leon zawodowiec - 9/10
2. Wielki błękit - 8/10
3. Piąty element - 7/10
4. Artur i Minimki - 6/10
5. Joanna d'Arc - 5/10
6. Artur i zemsta Maltazara - 5/10
1. Leon zawodowiec - 10+/10
2. Piąty element - 9/10
3. Nikita - 7/10
4. Angel - A - 6/10
5. Joanna d'Arc - 6/10
6. Artur i Minimki - 6/10
7. Artur i zemsta Maltazara - 5/10
8. Artur i Minimki 3. Dwa Światy - 5/10
8 lat później...
1. Leon zawodowiec - 10+/10
2. Wielki błękit - 10+/10
3. Piąty element - 9+/10
4. Nikita - 8+/10
5. Subway - 7/10
6. Angel - A - 6/10
7. Joanna d'Arc - 6/10
8. Porachunki - 6/10
9. Artur i Minimki - 6/10
10. Valerian i Miasto Tysiąca Planet - 5/10
11. Ostatnia walka - 5/10
12. Artur i zemsta Maltazara - 5/10
13. Artur i Minimki 3. Dwa Światy - 5/10
14. Niezwykłe przygody Adeli Blanc-Sec - 5/10
15. Lucy - 5)10
16. Anna - 5/10
1 - Nikita - 10/10
2 - Leon Zawodowiec - 10/10
3 - Atlantis - 9/10
4 - Wielki błękit - 8/10
5 - Piąty Element - 8/10
6 - Joanna d'Arc - 8/10
7 - Niezwykłe przygody Adeli Blanc-Sec - 8/10
8 - Artur i Zemsta Maltazara - 6/10
9 - Artur i Minimki - 5/10
10 - Angel-A - 5/10
11 - Metro - 5/10
12 - Ostatnia walka - 5/10
1. Leon - 8/10
2. Nikita - 7/10
3. Piąty element - 7/10
4. Wielki błękit - 6/10
5. Angel-A - 6/10
Jego filmografię skończyłem na roku 1999 r. Na jego późniejsze knoty nie mam zupełnie ochoty…
1) Leon – 10/10
2) Wielki błękit – 7/10
3) Nikita – 7/10
4) Piąty element – 7/10
5) Ostatnia walka – 7/10
6) Metro – 6/10
7) Joanna D’Arc – 5/10
1. Piąty Element - 10/10
2. Leon zawodowiec - 9/10
3. Nikita - 9/10
4. Angel-A - 8/10
5. Ostatnia walka - 8/10
6. Wielki Błękit - 7/10
7. Metro - 7/10
8. Joanna d'Arc - 7/10
9. Lady - 7/10
10. Artur: Trylogia - 6/10
11. Porachunki - 5/10
12. Niezwykłe przygody Adeli Blanc-Sec - 4/10
W oczekiwaniu na "Lucy"...
Jego najlepsze filmy to "Wielki błękit" i "Taxi" (nastepne czesci tez swietne ale coraz slabsze)
"Wasabi...", "Yamakasi..." ' "13 dzielnica" "Leon..." - też całkiem dobre
Słabe: - seria "Uprowadzonej"; "Człowiek pies"; "transporter"